شرایط مرجوعی کالا
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا 5 روز پس از دریافت کالا توسط مشتری ، از طریق تماس با پشتیبان های آندیا بیوتی یا پیام به پشتیبانی از طریق شبکه های اجتماعی به امور مشتریان آندیا بیوتی اطلاع داده شود. پس از بررسی و تایید در صورت احزار مشکل اصالت یا ایراد فیزیکی ، کالای خریداری شده در صورت موجود بودن تعویض و در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، وجه پرداختی مسترد خواهد شد.
چنانچه کالای خریداری شده آسیب دیده، شکسته یا همراه ایراد فیزیکی و ظاهری باشد، به صورتی که در هنگام دریافت کالا از مامور پستی، قابل تشخیص باشد، از تحویل گرفتن و باز کردن پلمپ مرسوله خودداری فرمایید و صورتجلسه دریافت کالا را تایید نفرمایید تا مرسوله ، مجددا جهت بررسی به آندیا بیوتی بازگردانده شود. در غیر اینصورت لازم است حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری،به کارشناسان فروش از طریق یکی از روش های ارتباطی اطلاع داده شود.
انصراف از خرید: برای کالاهای آرایشی و بهداشتی تنها قبل از ارسال کالا توسط مامورین پست، انصراف از خرید امکانپذیر می باشد و بعد از دریافت کالا توسط مشتری به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، بازگشت کالا امکانپذیر نمی باشد .
نکات مهم شرایط بازگشت کالا:
شرط لازم برای بازگشت کالا ، ارائه جعبه اصلی خود محصولات خریداری شده ، وجود ملحقات، جدا نشدن و مخدوش نشدن لیبل اصالت و برچسب از کالا و خارج نشدن محصول از حالت اولیه (پلمپ) است.
هماهنگی برای بازگشت محصول:
چنانچه کالای خریداری شده، شامل شرایط بازگشت کالا باشد، به منظور بازگشت کالا ، لازم است از طریق تماس با پشتیبان های آندیا بیوتی اطلاع داده شود.